Danas su satovi potrošna roba kao i sve ostale, a ja kao urar znam da nekad nije bilo tako. Nekada su se satovi kupovali iz nužde, danas su modni dodatak ili stvar prestiža.
Osobno nisam imao puno izbora, mogao sam prodavati Casio i neke modne satove ili se odlučiti za Švicarce jer su njihovi satovi ipak viša klasa. To su satovi veoma dobre kvalitete, robusnog izgleda iza kojih stoji nekakva priča, iza kojih stoji nekakva kvaliteta. Recimo Victorinox koji ja prodajem je jedan od rijetkih satova u Republici Hrvatskoj koji ima jamstvo pet godina. Znate šta znači toliko jamstvo, koliko Švicarac mora vjerovati u svoj proizvod da vam da pet godina jamstvo. Što se tiče popravka, tu radimo sve, od Esprita, jeftinih satova, zidnih satova, doslovno sve, kompletan urarski servis.
Kad pričamo o prodaji i kakvi se satovi danas traže – tu moramo razdvojiti muškarce i žene. Žena ako ima budžet od tisuću Eura, rijetko će kupiti sat. Prije će ići za nakitom i odjećom. Muškarci puno više paze na satove i to je jedini nakit koji muškarci nose. Mlađa i srednja dob muškaraca najčešće dolaze po satove i spremni su dosta izdvojiti za taj sat.
Kroz časopise i kojekakve forume komentira se da je investicija u sat jedna dobra investicija. Najpopularniji satovi prije 3 godine bili su satovi srednje i visoke klase švicarskih satova, danas su to pametni satovi koji su preuzeli 30% tržišta.
Mlađi ljudi, klinci, pate da na sebi imaju satove koji imaju jako puno funkcija tipa Casio, G-shock, a ove mlade dame srednjih godina do 20-25 godina, one vole modne satove Michael Kors, Esprit, Fossil i tako. Onda imamo tu kategoriju menadžera i malo viših, koji vole taj švicarski dio i onda imamo penzionere kojima je jako važno da sat ne košta više od tisuću kuna i da se jako dobro vidi, kad on njega pogleda, da odmah vidi bez da stavlja naočale.